EIKÄ!!! Universumi on liian kieroutunut; näin keväällä se heittelee minulle makupaloja ihanien kaksilahkeisten muodossa. Olen nyt ihastunut (ehkä) kolmeen tyyppiin yhtä aikaa, lol ;P Talvella hyvä, jos on mitään säpinää, ja näin keväällä miehiä sikiää kuin sieniä sateella. Why oh why?! Ei sillä, ettenkö ole iloinen, että on vipinää ja lemmekkäitä tunteita, mutta kun minua on vain yksi, enkä tiedä, mihin suuntaan lähteä.

Toki yksi vaikuttava tekijä on se, että kaksi heppua asuu ulkomailla kaukahilla (tai ei nyt ihan kauhean kaukana) ja se yksi majailee samassa kaupungissa kanssani... Argumentoiden hyviä ja huonoja puolia, joku voisi todeta, että kannattaa lähteä sen täällä asuvan suuntaan. Ääni pääni sisällä sanoo, että minun pitäisi katsoa kaikki kortit; saattaa löytyä ässä hihasta ;) Ace of Spade oikein ;) Apuva! Olen syntinen kurja, kamala horatsu, kun ajattelen kolmea miestä yhtä aikaa.. Well, kuitenkin vain ajattelen ja haaveilen, en heti juokse heidän perässään ja makaa heidän kanssaan (en vielä ainakaan...). Elämä on jännä juttu. Mitä kaikkea onkaan vielä edessä, eikä välttämättä kukaan näistäkään kolmesta herrasta tule olemaan elämässäni tulevaa kesää pidemmälle. Juttuhan onkin siinä, että you'll never know! Täytyy olla uskallusta, täytyy olla kanttia, täytyy laittaa itsensä likoon ja pitää sydäntä hihassa. Olla kuin herttarouva, jolla on monta rakastajaa ja monta mieltä, sydämenvalittuakin ehkä jopa. Ihminen ei todellakaan ole yksiavioinen, vaikka monogamiaan romantikkona haluaisinkin uskoa. Tässä on miettimistä tälle päivälle, Ja koko loppuelämälle.

With Love, Lady Darknessa